Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)
Педагогикада мектепке дейінгі әсіресе сәбилік жаста ерекше назар аударатын тәрбие.Ертегі оқи отырып ақыл – ой,эстетикалық, елжандылық, дене, адамгершілік, т/б тәрбие түрлерімен қоса жеке тұлғаның дамуына негіз болады.Соған байланысты сезім тәрбиесін мектепке дейінгі педагогиканың құрамды бір бөлігі деп айтуға болады.
«Бала кезде үш жастан он екі жасқа дейінгі аралықта әр адам өзінің рухани дамуына қажетті нәрсенің бәрін де ертегіден алады» Ы.Алтынсарин.Айтқандай ертегі – қазақ халық ауыз әдебиеті ішінде атадан балаға мұра ретінде беріліп, ерте заманнан бастап бүгінгі күнге дейін даму, өсу, толығу үстінде келе жатқан асыл мұра. Ертегі жас ұрпақты тәрбиелеумен қатар, олардың бойына ана тілінде ойлау және мәдениетті сөйлеуіне, сауатты жазу дағдыларына барынша мол әсерін тигізеді.Топта балаларға бауырсақ ертегісін оқып берген едім, «Бауырсақ» ертегіні талдап бояуға сурет беріп, балабақшада балаларға ертегінің мазмұнын қойып беруін сұрадым. Бұдан шығатын қорытынды: Ең қызықты деген қазақ ертегілерін балаларға электронды, аудиотаспа түрінде оқуға,тыңдауға қызығушылығы артып, ұйымшыл, жауапты, достыққа берік, өздерін жақсы қасиетерге үйретті және оны қою арқылы ертегіге деген қызығушылығын арттырды. Ертегі арқылы ақыл – ой және дене енбегінің барлық түрлерінде, баланы болашақта қоғамдық іс-әрекетке даярлауда , оның сезімдік қабілетін дамыту қажет. Сондықтанда біз күнделікті сабақ барысында күнделікті жұмыстарда ертегіні пайдаланатың болсақ баланын мінез – құлқын, сезімталдығына әсер етіп дұрыс тәрбиелеуге қол ұшымызды береміз.
№ 5 "Қуаныш" балабақшасының
ортаңғы топ тәрбиешісі
Жұмабек Ахерке