Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)
№9 «Қуырмаш» мектепалды даярлық тобына арналған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Күні: 02.02.2021
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу
Тақырыбы: «Ыы дыбысы мен әрпі»
Мақсаты: Ы дыбысы және әрпімен таныстыру., ауызша және жазбаша икемділігін арттыру.
Білімділік: Ы дыбысы тралы білімін арттыру. Ы дыбысынан басталатын немесе ы дыбысы ортасында, аяғында келетін сөздерді атау және оларды буынға бөлу.
Дамытушылық: Сөзді буынға бөлу дағдыларын одан әрі дамыту
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, сұраққа нақты әрі толық жауап беруге тәрбиелеу.
Қостілділік компоненті: Ыдыс - посуда
Көрнекілігі: Ыы әрпі, суреттері
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру
Алдын ала орындалатын жұмыс: Әңгімелесу, таныстыру, көрсету.
Мотивациялық – қозғаушылық
Сәлеметсіңдер ме балалар?
Көңіл – күйлерің қалай?
Оқу қызметіне дайынсындар ма?
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Осы уақытқа дейін қандай әріптерді өттік?
Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ата.
Дыбысты естиміз, әріпті көреміз, жазамыз.
Ыдыстарды көрсетіп әрбір ыдыстың жеке-жеке атын айтамыз. Балалар, осыларды жалпылама қалай атаймыз?
Ендеше, балалар бүгін біз Ы дыбысын өтеміз. Ы дауысты дыбыс, ол сөздің басында, ортасында және соңында кездеседі. «Ыдыс» сөзін буынға бөлейік.
Қасық – (2 буын)
Сырнай – (2 буын)
Домбыра – (3 буын)
Қайық – (2 буын)
Дәптермен жұмыс.
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Салақтықтан қашайық,
Көркем етіп Ы дыбысын жазайық.
Сергіту сәті
Рефлексиялық – түзетушілік
Педагог оқу қызметіне қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді.
Бүгін біз қандай дыбыс және әріппен таныстық?
Оқу қызметі ұнады ма?
Ы қандай дыбыс?
Ы дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Сөздерді буынға бөлуді.
Игереді: Әріп пен дыбыстың айырмашылығы Жыл мезгілдерін сәйкес еңбек түрлерін ажырата және ұқсастығы
Меңгереді: Сұрақтарға еркін жауап бере білуді, өз пікірін ,ойын айтуды.
Тәрбиеші: Қажыбай.Г.А