Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)
Ұйымдастырылған іс-әрекеті
Топ: №1 «Сұңқар» ересек тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Математика негіздері.
Тақырыпша:«Бүктемелі шаршы »
ҰОҚ мақсаты: Шаршы,дөңгелек,үшбұрыш,тіктөртбұрыш,сопақша туралы мәлімет беру. .
Міндеттері:
1. Балаларды шаршы,дөңгелек,үшбұрыш, тіктөртбұрыш, сопақша тәрізді пішіндермен таныстыру,оларды ажырату қабілетін қалыптастыру
2.Пішіндер туралы олардың түстерін айтқызу арқылы балалардың ой-өрістерін, дидактикалық ойындар арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту.
3. Балаларды сұрақтарға толық жауап беруге ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Құрал –жабдық: Воскобович (геоконт),бүктемелі шаршы
Күтілетін нәтижелер:
Қайталай алады: шеңбер,үшбұрыш,дөңгелек,шаршы, сопақша сынды пішіндерді атайды..
Түсінеді: айналадағы заттардың пішінін қандай пішінге ұқсайтынын ажыратады
Қолданады: айналадан шеңбер,үшбұрыш,дөңгелек,шаршы пішіндес заттарды бір-бірінен ажыратуды және олардың түсін мен көлемін табады.
Ұймдастырушы-Іздестіру |
-Балалар бүгінгі іс-әрекетімізде Бұл үшбұрыш. Мына пішіндердің ішінен үшбұрышты көрсетіңдерші және түсін айтамыз. Үшбұрыш неге ұқсайды екен?Дұрыс айтасындар балалар. Келесі қандай пішін? Төртбұрышы бар,төрт қабырғасы бар. Дұрыс айтасындар балалар. Мына пішіндердің ішінен төртбұрышты көрсетіңдерші және түсін айтамыз. Төртбұрыш неге ұқсайды екен? Допқа өзі ұқсайтын,ерекше бір пішін бар оның атын атаңдар. . Дұрыс айтасындар балалар
|
Сұрақтарға жауап береді.
үшбұрыш.
Балалар көрсетеді түсін айтады.
пирамидаға,шатырға
тіктөртбұрыш
Балалар көрсетеді түсін айтады.
тақтаға, кереуетке
Дөңгелек |
Ұймдастырушы-Іздестіру |
Бұл дөңгелек. Мына пішіндердің ішінен дөңгелекті көрсетіңдерші және түсін айтамыз.дөңгелек неге ұқсайды екен? Дұрыс айтасындар балалар. Төрт бұрышы бар, төрт қабырғасы тең. Шаршы. Дұрыс айтасындар балалар. Мына пішіндердің ішінен шаршы көрсетіңдерші және түсін айтамыз. шаршы неге ұқсайды екен?ерекше бір пішін бар оның атын атаңдар. Дұрыс айтасындар балалар. Бұл сопақша. Мына пішіндердің ішінен сопақша көрсетіңдерші және түсін айтамыз. сопақша неге ұқсайды екен?)Дұрыс айтасындар балалар. Балалар міне менің қолымда магнитті таяқшалар бар.Сол таяқшадан пішіндерді құрастырайық. |
Сұрақтарға жауап береді. Балалар көрсетеді түсін айтады. Күнге,доңғалаққа терезеге, шкафқа Балалар көрсетеді түсін айтады
Кубикқа,айнаға
картопқа,батонға Тақтаның алдына шығып пішіндерді таяқшадан құрастырды. |
|
|
|
Ұймдастырушы-Іздестіру |
1 –тапсырма:«Үй жасау»
2-тапсырма: Балалар мына менің қолымда бүктемелі шаршы бар. Шаршының түсі қандай? Балалар шаршы неше бөлікке бөлінген?
Шаршының екінші жағыны түсі қандай? - жақсы балалар,тапсырманы өте жақсы орындадыңдар. 3-тапсырма:Ойын:Воскобович (геоконт) Шарты: Балалар резенке арқылы арқылы пішіндерді құрастырады. Шаршы, тіктөртбұрыш,үшбұрыш, сопақша
|
Балалар пішіндерден үй құрастырады.
|
|
|
Ұймдастырушы-Іздестіру |
Сергіту сәті: Барлығымыз орнымыздан тұрып ауада үй жасайық. Төртбұрышты қолданып, Ұшбұрышты қолданып. Үй жасаймыз көрініз, Жаңа қоныс, Жаңа үйге, Қуаынышпен кіріңіз. 5-тапсырма: «Пішіндерді мүсіндейміз» Алдарына берілген қағаздағы пішіндерді мүсіндейміз . 6-тапсырма:
7-тапсырма:«Пішіндерді құрастыру» Алдарына берілген пішіндерден шеңбер құрастыру.
|
Бойларын сергітіп алады.
Балалар қағазға ермексазды жағу арқылы пішіндерді мүсіндеді.
Алдарында жатқан пішіндерді тиісті орынға орналастырады.
Балалар пішіндерден шеңбер құрастырады. |
|
|
Рефлексифті - түзетушілік |
Сұрақ-жауап. Балалар бүгін сендермен қандай геометриялық пішіндермен түстерімен таныстындар. Кәне бәрін қайталап шығайық.Тамаша рахмет сендерге. Балаларды мақтау,мадақтау. Іс-әрекетіміз аяқталды.
|
Сұрақтарға жауап береді,іс-әрекетті тақтада қортады. |
|