Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)
Такырыбы: Түрлі түсті пішіндер
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика
Максаты: Геометриялық пішіндерді ажырата білуге , оларға ұқсас заттарды таба білуге , пішіні ұқсас заттарды топтай білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Сөздік жұмыс; кызыл, жасыл ,көк ,сары.
Шаттық шенбер
Амансың ба алтын күн
Амансын ба Жер ана
Амансын ба достарым
Сеңдерді көрсем куанамын.
Балалар кәне , бәріміз түрлі түсті пішіндер әлеміне саяхатка барайық,
Балалар саяхатка біз поездбен барамыз.
1-аялдама Шарлар аялдамасы.
Ал ,кане балалар біз аялдамаларды өтіп шығу үшін поездбен барамыз. (Музыка ырғағымен.)
Кане ,балалар біз шарлар аялдамасына келдік .
Біз кандай аялдамаға келдік?
-Шарлар аялдамасы.
Ал енді балалар түрлі түсті шарлармен танысайық.
-Жасыл түс шөпке ұқсайды.
-Қызыл көбелекке ұқсайды
-Сары түс күннің көзіне .
-Көк түс аспанға ұқсайды.
Балалар Денешынықтыру нұскаушымен бірге
«Шарларды өз себетіне жинаймыз »
Балалар музыкамен ырғағымен шарларды өз түстерімен себетке жинайды.
(кызыл ,жасыл ,сары, көк )
2- аялдама «Үйшік» аялдамасы.
Уйдің терезелерін құрастырамыз.Балаларға пішінді үйдің бейнесін беріп , сол үйдің терезелеріне өз піішндерін дұрыс орын-орындарына қоямыз. (Музыка ырғағымен.)
Балаллар жарайсыңдар тапсырманы жаксы орындайсындар..
Ал енді бәріміз бірге сергіту сәтін жасайық.
(Көңіл күй.) Қимылдармен кқрсетеді.
3-аялдама «Пішіндер » аялдамасы.
Балалар поездан түсіп аялдаманы кайталайды (Шарлар ,Үйшік,Пирамида)
Балалар бүгін біз сары кызыл көк жасыл түстерімен таныстық , осы түстерді пайдаланып Татьяна Николаевна мен сурет сабағында кәмпиттерді бояимыз.Балалар суретті саусактың ұшымен дөңгелектерді бояиды және түстерді бояиды.
Балалар бүгін канадй жұмыс жасадық?
Кандай түстер үйрендік? Балаларға арналған сыйлықтармыз бар (кәмпиттер)
Қорытынды жасау.
- Пішіндер мен түстерді көрсетіп сұрау.
№ 4«Гүлдер »кіші топ
Тәрбиешіі;Хамзина Ш.С