АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "КУАНЫШ" БӨБЕКЖАЙЫ  МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ 
     ГОСУДАРСТВЕННОЕ  КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ  ЯСЛИ- САД  "КУАНЫШ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ        

Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кіріктірілген ұйымдастырылған іс-әрекеті «Сенсорика әлеміне саяхат» Дайындап өткізген тәрбиеші: Серикова А.Ж Логопед: Тулегенова Б.К. Музыка жетекшісі: Бейсембаева А.А.

03.04.2023

«Сенсорика әлеміне саяхат»

 

Күні: 31.03.23ж

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Сенсорика

Тақырыбы : «Сенсорика әлеміне саяхат»

Мақсаты : Геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажырата білуге, түстер, сандар туралы білімдерін кеңейтуге, үлкен-кішкентай, ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілеттерін, қиялын, есте сақтап түсіну, сұрақтарға жауап беру дағдысын қалыптастыру.Балалардың білімге деген қызығушылығын арттыру, бірлікке, татулыққа тәрбиелеу.

Қажетті құралдар: Көрнекіліктер,шарлар,түрлі-түсті макарон,фетрдан жасалған пішіндер.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын

Сөздік жұмыс: Сары-қызыл,көк-жасыл.

Ұйымдастыру: Топпен

 

Балалар бүгін бізге қонаққа апайлар келді,амандасып кетейік.

-Сәлеметсіздер ме!

Шаттық шеңбері:

Табиғат біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз,

Иіліп сәлем береміз,

Біз әдепті баламыз.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар.

-Бізде қазір қай жыл мезгілі?  (Көктем)

-Көктемде қандай өзгерістер болады?

- 1 аптада неше күн бар? ( 7 күн бар,Дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі).

 

Тәрбиеші: Енді балалар тақтаға назар аударамыз.

-(сандар 1 ден 10-ға дейін)

-(Пішіндер)

-(Түстер)

Балалар: Тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді.

Тәрбиеші: -Керемет, балалар, сендер түстерді ажырата біледі екенсіңдер.

Ал, ендеше, пішіндерді ажыра алады ма екенсіңдер көрейік.

-Тәрбиеші, балаларға пішіндерді көрсетеді, ал балалар олардың қандай пішін екенін және олардың қандай заттарға ұқсайтынын айтулары керек,түстерін атайды.

 

Тәрбиеші:  Балалар, енді мына суреттерге назар аударайықшы.

-Балалар суретте не бейнеленіп тұрғанын, неше зат екенін екенін айтып, сандар туралы ұғымдарын қалыптастырады.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар.

Тәрбиеші: Ал енді балалар саяхатқа барайық. Бізді бірнеше аялдамалар күтіп тұр.Онда бізге тапсырмалар болады.

1-Аялдама

(Жеміс ағашы, онда алма мен алмұрты орналыстырып, неше алма неше алмұрт бар екенін анықтау).

2-Аялдама

(Пішіндерді түстері қарай орындарына орналыстыр)

3-Аялдама

(Көбелекті құрастыр, қызыл,сары,көк,жасыл түстер)

-Жарайсыңдар балалар!

Сендер барлық тапсырмаларды дұрыс орындап, ең соңғы аялдамамыз «Шығармашылық» аялдамасына келдік. Орындарымызға отырайық. Әр үстелдің үстінде әр түрлі шығармашылық тапсырмалары берілген.

 

(Музыка әуені қойылады).Балалар жұмыс жасайды.

 

Тәрбиеші: Өте жақсы балалар, енді қол ұстасып, бір- біріміздің жүрек жылуымызды сезініп, қонақтар мен қоштасайық. Сау болыңыздар!

 

Тәрбиеші: Серикова А.Ж

Логопед: Тулегенова Б.К.

Музыка жетекшісі: Бейсембаева А.А.

 

Просмотров: 228


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст