Бұл кодты телефондағы арнайы бағдарлама немесе камера арқылы сканерлеуге болады (егер мұндай мүмкіндік қолдаса)
Біздің мектепке дейінгі мекемеде ұзақ уақыт бойы тәлімгерлік жүйесі сәтті қолданылып келеді. Көптеген жылдар бойы ББМДҰ-ның тәжірибелі тәрбиешілері жас педагогтарға тәлімгер жұмысы жүктеледі. Тәлімгерлер бұл тапсырма үшін үлкен жауапкершілікті сезінеді. Өйткені, жас тәрбиешінің болашақ кәсібилігі көбіне оларға байланысты. Жас маманның да, тәлімгердің де жұмысындағы бастапқы кезен, ең қиын кезең. Тәлімгер қамқорлыққа алынушыны эмоционалды түрде қолдау, өз күшіне деген сенімін нығайту, өзара түсіністік табу қажет. Тағылымдама кезінде тәлімгер мен жас маман тәлімгердің бір топ тәрбиеленушілерімен бірге жұмыс істейді.Тәрбиеші қамқоршыны балабақшамен, құжаттаманы жүргізумен таныстырады, сонымен бірге жас маман режимдік процестерді, серуендеуді, ЖББ және басқа да іс-әрекеттерді (ойын, еңбек және т.б.) бақылай алады. Іс-әрекетті көрсету тәрбиешіде де біртіндеп жұмысқа қосылып, балалармен тәжірибе жинақтайтындай етіп жүзеге асырылады. Тәлімгер педагогты ЖБП және басқа да қызмет түрлерін (ойын-сауық, эксперименттер, бақылаулар және т.б.) өткізуге дайындауға тартады. Ол тыныш сағаттың әр минутының пайдалы болатындығын көрсетеді: жоспар жазу, сурет салу және қолдану үшін үлгілерді, драматизация ойындарына арналған костюмдерді дайындау, эксперименттік іс-шараларға арналған жабдықты таңдау және т.б. тағылымдама кезінде ол тәрбиешімен сөйлеседі, оның жұмысын бақылайды: қиындық тудыратын нәрсе, оны шектеместен абайлап жасауға тырысады. Бұл бақылаулар мен мұғалімнің сауалнамасының нәтижелері болашақта көмектеседі соңғы кезеңде тәлімгер өз жұмысын талдайды, кемшіліктерді анықтайды және оларды жою бойынша жұмысты жоспарлайды. Қажет болған жағдайда мектепке дейінгі мекеменің басқа мамандарын да тартады (мұғалім - логопед, музыкалық жетекші, педагог – психолог).